I. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) vydává společnost Learning With Honza s. r. o., IČ: 23229047, se sídlem Korunní 2569/108, 101 00 Praha - Vinohrady (dále jen „Poskytovatel“). Kontaktovat Poskytovatele je možné na tel. čísle +420 733 395 430 nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na webových stránkách.
1.2. Tyto Podmínky upravují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a fyzickou či právnickou osobou (dále jen „Uživatel“), které vznikají v souvislosti se Smlouvou o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“) uzavřenou prostřednictvím internetových stránek www.kontexta.cz (dále jen „Portál“).
1.3. Službou se rozumí vytvoření a poskytnutí přístupu k personalizovanému AI asistentovi (dále jen „Asistent“), který je přizpůsoben pro pomoc s tvorbou závěrečných vysokoškolských prací (bakalářských, diplomových apod.). Asistent je trénován na základě informací a podkladů dodaných Uživatelem, jako jsou téma práce, cíle, metodologie, struktura a zdroje. Služba je blíže specifikována na Portálu.
1.4. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Uzavřením Smlouvy Uživatel stvrzuje, že se s těmito Podmínkami seznámil, rozumí jim a souhlasí s nimi.
II. Uživatelský účet
2.1. Na základě úspěšné registrace a uzavření Smlouvy je Uživateli zřízen uživatelský účet (dále jen „Uživatelský účet“), prostřednictvím kterého přistupuje k Asistentovi.
2.2. Uživatel je povinen při registraci uvádět přesné, úplné a pravdivé údaje a v případě jejich změny je bez zbytečného odkladu aktualizovat. Poskytovatel považuje údaje uvedené Uživatelem za správné.
2.3. Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečen přihlašovacími údaji (e-mail a heslo). Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně těchto údajů a chránit je před zneužitím třetí stranou. Poskytovatel nenese odpovědnost za škody vzniklé v důsledku porušení této povinnosti.
2.4. Poskytovatel si vyhrazuje právo omezit, pozastavit nebo zrušit Uživatelský účet, pokud Uživatel poruší své povinnosti vyplývající ze Smlouvy nebo těchto Podmínek.
2.5. Uživatel bere na vědomí, že Uživatelský účet a Služba nemusí být dostupné nepřetržitě, zejména s ohledem na nutnou údržbu softwarového a hardwarového vybavení Poskytovatele či třetích stran.
III. Uzavření Smlouvy
3.1. Smlouva mezi Poskytovatelem a Uživatelem je uzavřena okamžikem dokončení objednávky Služby na Portálu, které zahrnuje odsouhlasení těchto Podmínek, a uhrazením sjednané ceny.
3.2. Uživatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání Smlouvy. Náklady vzniklé Uživateli při použití těchto prostředků (např. náklady na internetové připojení) si hradí Uživatel sám.
IV. Cena a platební podmínky
4.1. Cena za Službu (dále jen „Cena“) je stanovena na Portálu a je konečná. Uživatel se zavazuje uhradit Cenu prostřednictvím platebních metod nabízených na Portálu.
4.2. Služba, tedy proces vytvoření personalizovaného Asistenta, je zahájena až po úplném zaplacení Ceny a po řádném vyplnění vstupního dotazníku ze strany Uživatele, který je nezbytný pro personalizaci Asistenta.
4.3. Vzhledem k povaze digitální služby poskytované na míru Uživateli bere Uživatel, který je spotřebitelem, na vědomí a výslovně souhlasí s tím, že Poskytovatel začne s plněním Smlouvy (tvorbou Asistenta) ihned po splnění podmínek dle bodu 4.2, a to i před uplynutím zákonné 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy. Udělením tohoto souhlasu Uživatel ztrácí právo na odstoupení od Smlouvy v okamžiku, kdy mu je Služba plně poskytnuta (zpřístupněn Asistent).
V. Poskytování Služby
5.1. Poskytovatel se zavazuje zpřístupnit Uživateli personalizovaného Asistenta v přiměřené lhůtě po obdržení platby a kompletně vyplněného vstupního dotazníku, obvykle do 3 pracovních dnů, není-li na Portálu uvedeno jinak.
5.2. Služba je poskytována po dobu sjednanou v objednávce. Během této doby má Uživatel přístup ke svému Asistentovi.
5.3. Uživatel má právo požádat o úpravu Asistenta v případě změny zadání své práce (např. změna tématu, cílů, doplnění zdrojů). Rozsah a podmínky těchto úprav se řídí aktuální nabídkou na Portálu.
VI. Práva a povinnosti Uživatele a pravidla používání AI
6.1. Odpovědnost za obsah. Uživatel je plně a výhradně odpovědný za konečný obsah své závěrečné práce a za její soulad s pravidly a směrnicemi příslušné vzdělávací instituce. Asistent je pouze nástrojem určeným k usnadnění a zrychlení psaní.
6.2. Akademická etika. Uživatel se zavazuje používat Službu v souladu s principy akademické etiky. Služba nesmí být použita k páchání podvodu, plagiátorství nebo jiného neetického jednání. Uživatel je povinen řádně přiznat použití AI ve své práci v souladu s pokyny své školy.
6.3. Ověřování informací. Uživatel bere na vědomí, že výstupy generované umělou inteligencí mohou obsahovat nepřesnosti, chyby nebo neaktuální informace. Uživatel je povinen veškeré výstupy z Asistenta (texty, citace, data) pečlivě kontrolovat, ověřovat z primárních zdrojů a upravovat do finální podoby.
6.4. Vstupní materiály. Uživatel prohlašuje, že je oprávněn použít veškeré podklady, data a zdroje, které Poskytovateli poskytne pro personalizaci Asistenta (dále jen „Vstupní materiály“), a že jejich použitím nebudou porušena práva třetích osob (např. autorská práva).
6.5. Zakázané použití. Uživatel nesmí Službu používat způsobem, který by byl v rozporu s právními předpisy ČR, těmito Podmínkami nebo dobrými mravy. Je zakázáno pokoušet se narušit bezpečnost a funkčnost Portálu, zpětně analyzovat technologii Asistenta nebo poskytovat přístup ke Službě třetím osobám bez souhlasu Poskytovatele.
VII. Odpovědnost Poskytovatele a omezení odpovědnosti
7.1. Poskytovatel neodpovídá za správnost, úplnost, původnost ani odbornou kvalitu textů a jiných výstupů vygenerovaných Asistentem.
7.2. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za akademický (ne)úspěch Uživatele, za hodnocení jeho závěrečné práce, ani za případné postihy ze strany vzdělávací instituce v souvislosti s použitím Služby.
7.3. Celková odpovědnost Poskytovatele za jakoukoliv újmu vzniklou v souvislosti se Smlouvou je omezena do výše Ceny, kterou Uživatel za Službu uhradil. Toto omezení se nevztahuje na újmu způsobenou úmyslně nebo z hrubé nedbalosti.
7.4. Poskytovatel neodpovídá za dočasné výpadky Služby způsobené okolnostmi vylučujícími odpovědnost (vyšší moc), údržbou systému nebo poruchami na straně třetích stran (např. poskytovatelů připojení, hostingových služeb).
VIII. Reklamace a práva z vadného plnění
8.1. Vadou Služby se rozumí prokazatelná a dlouhodobá nefunkčnost Asistenta z důvodů na straně Poskytovatele, která Uživateli znemožňuje jeho řádné užívání. Vadou není generování obsahově či stylisticky nevyhovujícího textu ani dočasná nedostupnost Služby.
8.2. Uživatel je oprávněn uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu po zjištění vady, a to e-mailem na kontaktní adresu Poskytovatele. V reklamaci je nutné vadu podrobně popsat.
8.3. Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. O výsledku reklamace bude Uživatel informován e-mailem.
8.4. V případě sporu má Uživatel, který je spotřebitelem, právo na jeho mimosoudní řešení. Subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (ČOI), se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: www.coi.cz.
IX. Trvání a ukončení Smlouvy
9.1. Smlouva se uzavírá na dobu určitou, sjednanou v rámci objednávky Služby.
9.2. Poskytovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit a zrušit Uživatelský účet s okamžitou platností v případě, že Uživatel podstatným způsobem poruší tyto Podmínky. V takovém případě Uživateli nevzniká nárok na vrácení zaplacené Ceny.
X. Ochrana osobních údajů
10.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Uživatele v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR). Podrobné informace o zpracování osobních údajů, včetně Vstupních materiálů, jsou uvedeny v dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je dostupný na Portálu.
XI. Závěrečná ustanovení
11.1. Vztahy neupravené těmito Podmínkami se řídí právním řádem České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
11.2. Poskytovatel je oprávněn tyto Podmínky v přiměřeném rozsahu měnit. O změně bude Uživatel informován prostřednictvím e-mailu nebo na Portálu nejméně 30 dnů před nabytím účinnosti nového znění. Pokud Uživatel se změnou nesouhlasí, má právo Smlouvu vypovědět.
11.3. Pokud by se některé ustanovení těchto Podmínek stalo neplatným či neúčinným, zůstává platnost ostatních ustanovení nedotčena.
Účinnost
Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 25. 9. 2025.